TELEKOMUNIKACJA

SYSTEMY IT

SIECI TELEINFORMATYCZNE

Wymagającym Klientom proponujemy szeroki wachlarz usług opieki nad systemami takimi jak:

  • sieć telefoniczna (centrale telefoniczne, telefony, faksy)

  • system DIGITEX

  • sieć informatyczna ( serwisowanie komputerów, urządzeń sieciowych, nadzór nad siecią teleinformatyczną)

  • systemy łączności bezprzewodowej ( Motorola, Radmor, Kenwood)

  • nowoczesne systemy telefonii IP opartej o urządzenia firmy CISCO

gdzie szczególny nacisk położyliśmy na zabezpieczenie ciągłości pracy urządzeń.

Ten aspekt korzystania z urządzeń ma zasadnicze znaczenie dla każdej nowoczesnej organizacji, a bezpieczeństwo i eliminacja uciążliwych przestojów w pracy jest naszym najważniejszym celem współpracy z Kontrahentami.

Oferujemy swoim klientom profesjonalną obsługę w zakresie:

  • projektowania, wykonywania, naprawy sieci teletechnicznej, teleinformatycznej

  • audyty telekomunikacyjne

  • wdrażania nowoczesnych rozwiązań telekomunikacyjnych w oparciu o serwery telekomunikacyjne IP, sieci ISDN PRA (BRA), aplikacje CTI

  • rozbudowy i modernizacji już zainstalowanych central telefonicznych

  • przeglądów okresowych urządzeń telekomunikacyjnych różnych producentów

  • naprawy urządzeń peryferyjnych central telefonicznych (faksów, telefonów)

  • lokalizowanie i usuwanie uszkodzeń linii kablowych telekomunikacyjnych

  • administrowania sieciami komputerowymi LAN, WAN opartymi o urządzenia CISCO

  • serwisowania komputerów, drukarek i urządzeń peryferyjnych

  • wdrażania, serwisowanie Zintegrowanych Systemów Powiadamiania DIGITEX firmy Platan

  • wdrażania, serwisowanie Systemu EWSA firmy SCH ELEKTRONIK

  • projektowania, wykonywania, instalacji antenowych sieci radiowych współpracujących z radiotelefonami bazowymi firm Motorola, Radmor, Kenwood

  • serwis radiotelefonów firm Motorola, Radmor, Kenwood

  • profesjonalne instalacje dla domu INTELIGENTNY DOM

Umowy serwisowe jakie proponujemy w ramach rozszerzonych warunków obsługi, zawierają rozwiązania typu „on-site” (w siedzibie klienta) i zabezpieczają pracę przedsiębiorstw na wypadek awarii sprzętu. Obejmują zróżnicowany zakres obsługi pod względem czasów reakcji, naprawy i gotowości przystąpienia do usuwania awarii. W ramach zawartych umów zabezpieczamy części zamienne oraz urządzenia zastępcze.